Дизайн

 

 

 

Sony PS5

 

 

 

Ви точно не можете звинувачувати Sony у тому, що вона ризикувала, коли йшлося про те, як виглядала б PS5. Це більше схоже на витвір сучасного мистецтва, ніж на консоль з її гладкими вигнутими панелями та чорно-білими кольорами. Насправді це ніби хтось із Sony випадково найняв архітектора для розробки PS5 і не хотів нікому розповідати про свою вигадку, тому вони почали це робити. Збільште масштаб, і ви побачите, що панелі консолі мають текстуру, яка фактично складається з тих самих символів, що прикрашають лицьові кнопки на контролері, знамениті коло, квадрат, трикутник і ікс. Незалежно від того, любите ви його чи ненавидите, це дизайн, який вимагає уваги, домінуючий у будь-якому просторі, у якому ви його розміщуєте. Особисто мені він дуже подобається. Зважаючи на це, здається, що PS5 справді розроблена для вертикального розташування, а не горизонтального, як на мене. Лінії виглядають краще, коли вони спрямовані догори, як вежа Саурона. Я також вважаю, що версія PS5 без дисковода виглядає краще, оскільки дисковод додає горб, схожий на верблюда, який порушує плавні лінії.

У комплект входить підставка, яка тримає PS5 у вертикальному положенні. Для горизонтального використання ви повертаєте частину підставки, а потім незграбно закріплюєте її на задній частині. Це майже робить вигляд, що вона плаває, і це дуже круто, але вона не тримається так міцно, як хотілося б – якщо ви хоч трохи посунете консоль, вона легко зісковзне прямо з підставки. Просто пам’ятайте про це, якщо ви возитеся з дротами чи чимось подібним.

Це також величезна машина з білого та чорного пластику, яка практично деформує силу тяжіння. У мене вона вже досить довгий час, але я все одно не можу не помічати PS5, коли заходжу в свою кімнату. Вона виправдовує такі розміри, коли справа доходить до роботи з теплом і тихою роботою, тому я готовий пробачити її щедрі пропорції. Просто подумайте, куди ви збираєтеся поставити цю річ, коли будете її купувати. Можливо, вам доведеться купувати цілу нову підставку під телевізор.

Мені також подобається м’яке освітлення під білими панелями. Коли консоль увімкнена, вони забезпечують гарне, ледь помітне блакитне підсвічування, а коли PS5 перебуває в режимі спокою, світиться приємним помаранчевим світлом. Хоча я вважаю, що в 2020 році Sony упустила можливу фішку, не дозволивши нам налаштовувати освітлення.

Що стосується цих величезних білих панелей, їх легко ставити та знімати, щоб отримати доступ до слота розширення пам’яті (докладніше про це пізніше), і, оскільки вони розроблені таким чином, ми можемо побачити деякі параметри налаштування. За бажання, їх можна власноруч кастомізувати, якщо ви хочете щось більш яскраве ;)

 

 

PS5

 

 

 

PS5 Digital Edition

 

 

Порти та підключення

 

 

Play Station 5

 

 

 

На передній панелі PS5 ви знайдете високошвидкісний порт USB Type-A та порт USB Type-C SuperSpeed. Приємно бачити, що Type-C набуває все більшої популярності та прибирає цю кляту возню з правильною стороною підключення. На задній панелі також є два надшвидкісних USB-порти типу A, що збільшує їх загальну кількість до чотирьох.

Інша частина торця машини складається з порту Ethernet, порту HDMI 2.1 і порту живлення. Тут немає зовнішнього джерела живлення, тож вам не доведеться хвилюватися про те, що він десь валятиметься. На жаль, немає оптичного порту, тому це може бути проблематично залежно від вашого аудіопристрою. Однак, ви можете придбати розгалужувачі від оптичного до HDMI, тому є принаймні обхідний шлях.

Майте на увазі, що для багатьох телевізорів потрібно активувати певні налаштування для доступу до 4k і HDR. Мій Panasonic справді страждав від цього, тому що мені довелося поміняти режими HDMI, які навіть не посилалися на HDR, щоб отримати 4K і HDR, що працюють одночасно. Це просто для згадки.

 

 

 

Обладнання

 

 

Корпус PS5

 

 

 

 

Під капотом PS5 міститься кілька серйозних технологій, починаючи з 8-ядерного процесора AMD Zen 2, що працює на частоті 3,5 ГГц. Це неймовірний стрибок у порівнянні з процесорами попереднього покоління. Зрештою, додаткова обчислювальна потужність повинна нарешті дозволити значні вдосконалення штучного інтелекту, а також фізики та інших областей. Цей процесор працює в поєднанні з графічним процесором AMD Radeon RDNA 2, який може працювати з тактовою частотою до 2,23 ГГц і забезпечує потужність понад 10 терафлопс. Це багато графічних м’язів, доповнених можливостями трасування променів, щоб ви могли насолоджуватися всім тим дивовижним новим освітленням. Нарешті, 16 ГБ оперативної пам’яті доповнюють систему, змушуючи вкладки Good Chrome пускати слину. Уся ця потужність призначена для того, щоб PS4 могла відтворювати зображення 4K із високою частотою кадрів, хоча, як ми поговоримо про це, це не так просто, як отримати всі переваги без певних жертв.

На папері заява Microsoft про те, що Xbox Series X є найпотужнішою консоллю в історії, справді відповідає дійсності, якщо ви подивитеся на вихідні цифри. Однак не завжди все так просто, і наразі реальність така, що PS5 відповідає або перемагає Xbox Series X у мультиплатформенних іграх, таких як Assassin’s Creed: Valhalla. Думайте про це як про автомобіль: мати велику потужність — це чудово, але вам потрібно мати можливість передавати всю цю сиру силу на колеса, не просто крутячи шини. Наразі PS5 перемагає – у неї менше вихідної потужності, але вона ефективніше передає всю цю потужність шинам. Питання в тому, чому? Що ж, на думку деяких розробників, це могло бути тому, що інструменти розробки Xbox надійшли досить пізно, тобто вони мали менше часу, щоб розібратися з консоллю та тим, як правильно її використовувати.

Не дивлячись на консоль проти консолі, PS5 — це звір, який має велику потужність, враховуючи ціну. Він забезпечує трасування променів, високу частоту кадрів і 4k за дуже помірну ціну. Майте на увазі, якщо ви мріяли про ігри 4k 60FPS, тоді ці мрії зруйнуються. Насправді це не помилка PS5, це просто реальність наявних технологій. Навіть деяким із найпотужніших відеокарт на ринку важко досягти 4k 60 кадрів/с із увімкненим трасуванням променів. Тому натомість у нас є такі назви, як « Людина-павук: Майлз Моралес » і «Душі демонів», які пропонують вам вибір між красивішими візуальними ефектами та 30 кадрів/с або трохи менш блискучими візуальними зображеннями з маслянистою плавністю 60 кадрів/с. Особисто я вважаю, що як тільки ви перемикаєтеся на 60 кадрів в секунду, важко повертатися назад, навіть для цих додаткових бітів графічної сексуальності.

Я б хотів мати режим 1440p. Візуальні зображення 4K гарні, але, чесно кажучи, різниця між 4k і 1440p не така велика, і нижча роздільна здатність могла означати 1440p, 60 кадрів/с і трасування променів одночасно. Але 4k звучить краще, і це те, з чим знайомі більшість людей, тому було логічно, що Sony націлиться на ігри 4k.

Тепер, коли ми поговорили про технології, давайте просто поговоримо про те, як гарно все це виглядає. Людина-павук: Майлз Моралес досить приголомшливий, навіть якщо все це чудове трасування променів важко оцінити, коли ви гойдаєте містом, і Велика пригода Секбоя, звичайно, яскрава, але справжньою вітриною PS5 є Demon's Souls. Це може бути ремейк гри для PS3, але ви ніколи не подумаєте про це, дивлячись на відверто смішний рівень деталізації. Якщо такого рівня точності, деталізації та освітлення можна досягти на такому ранньому етапі життєвого циклу консолі, тільки уявіть, що з’явиться через кілька років, коли розробники почнуть справді розуміти інструменти, які вони мають.

Уся ця потужність вимагає серйозного керування теплом, інакше ви ризикуєте, що консоль розтане в калюжі пластикового слизу, який вам не дуже сподобається, якщо ви щойно витратитли на неї 800 або більше доларів. У PS5 використовуються два вентилятори, які відводять тепло від машини, і вони чудово справляються із цим. Тримайте руку за PS5 під час ігрової сесії, і ви відчуєте, як гаряче повітря виштовхується у зовнішній світ, діючи як гарний маленький спосіб нагріти вашу кімнату, якщо ви не можете турбуватися про ввімкнення опалення. З огляду на те, де генерується все це тепло, переконайтеся, що ви тримаєте PS5 у добре провітрюваному місці, щоб вона не засмоктувала все це гаряче повітря прямо назад.

Ці два вентилятори виконують вражаючу роботу, підтримуючи PS5 майже безшумною, хоча варто зазначити, що і PS4, і Xbox One теж були тихими під час їх першого запуску. Справжнє випробування буде через кілька років, коли апаратне забезпечення буде доведено до межі. Проте є одне застереження щодо мого досвіду: моя PS5 дійсно має помітне дзижчання, але не завжди. Це може бути скиглення котушки, але інші люди також виявили, що це може бути спричинено тим, що наклейка всередині машини відклеїлася та вдарилась у вентилятор, або в самій клітці вентилятора потрібні гумові ущільнювальні кільця, щоб пом’якшити їх. Як би там не було, дзижчання не надто гучне, тому я не хвилююся. Загалом, виходячи з моєї PS4 Pro, яка ледь не покінчила життя самогубством під час гри в Ghost of Tsushimi , тиша PS5 була абсолютно чудовою.

 

 

 

SSD

 

 

Sony PS5 White

 

 

 

Напередодні запуску PS5 Sony сильно наполягала на тому, що ця машина працюватиме зі спеціальним SSD на 825 ГБ, що значно скоротить час завантаження. Ці заяви цілком точні. Твердотільний накопичувач (SSD) є вражаюче швидким, не поступаючись накопичувачам ПК високого класу, забезпечуючи швидкість до 5,5 ГБ/с. У Spider-Man: Miles Morales перехід від натискання на джойстик в головному меню до гойдання Нью-Йорком займає приблизно 20 секунд, тоді як швидка подорож Нью-Йорком займає, можливо, 2-3 секунди. Demon's Souls також пропонує майже миттєвий швидкий час подорожі. Assassin's Creed: Valhalla також дуже швидка, займає менше 10 секунд від «продовження» в меню до початку гри.

Звичайно, швидкий запуск впливає майже на все. Завантаження PS5 з холодного стану займає менше 20 секунд, тому в поєднанні з переходом до гри ви можете переходити від увімкнення PS5 до гри в будь-який час від 30 до 60 секунд, що вражає мене. Завдяки цьому сидіти і грати стає легше. Я знаю, що це звучить дивно, але іноді все, що заважало мені грати в щось, це те, що я не міг запустити консоль і чекати, поки вона завантажиться, а потім чекати, поки завантажиться гра. Чи це проблема першого класу? Звісно, ​​це так, до біса, але ми розглядаємо тут консоль вартістю від 800 доларів, ми твердо перебуваємо на першокласній проблемній території. Твердотільний накопичувач у PS5 означає, що просто стрибнути на диван та зіграти на п’ять хвилин буде цілком можливо.

Але ця чудова блискуча швидкість має свою ціну, а саме простір. З цих 825 ГБ PS5 поставляється з 667 ГБ вільного простору, якщо ви видалите включену Astro's Playroom. Це не так багато місця для зберігання, щоб пограти. Позитивним моментом є те, що SSD дозволяє розробникам отримати набагато швидший доступ до файлів, а це означає, що вони можуть зменшити загальний розмір своїх ігор, але текстури 4k і тому подібне тепер стають нормальним явищем, що зменшення може бути збалансоване набагато більшими розмірами текстур. Час покаже.

Під капотом PS5 є слот, куди можна розмістити SSD, щоб збільшити простір, який у вас є. Однак цей слот наразі вимкнено (на момент написання статті), і Sony не повідомляє, коли його буде ввімкнено. Якщо це так, вам все одно доведеться купувати диск, який відповідає вимогам Sony до швидкості, що має сенс, оскільки певні ігри будуть розроблені з урахуванням цієї швидкості. Через це вам доведеться викласти значну суму готівки.

Іншим варіантом є зовнішній накопичувач, який можна підключити до задньої панелі консолі за допомогою одного з трьох USB-портів, які пропонує PS5. Однак тут є заковирка: зовнішній диск можна використовувати лише для зберігання та відтворення ігор PS4. Хоча не дивно, що ви не можете запустити гру для PS5 з диска, засмучує те, що ви не можете використовувати зовнішній диск для зберігання PS5, а потім передавати їх на консоль, коли це необхідно. Тим не менш, якщо у вас є багато ігор для PS4, у які ви хочете пограти, зовнішній накопичувач буде безцінним придбанням, якщо тільки у вас не буде відмінної швидкості завантаження.

 

 

 

Контролер Dualsense

 

 

Dual Sense PS5 контроллер

 

 

 

Ручки товстіші, довші та мають елегантний вигин, який чудово сидить у моїх руках. Так, хоча новий Dualsense не перевершує контролер Xbox з точки зору ергономіки, його все одно більш ніж зручно тримати. Він на 282 г важчий за Dualshock 4, але ця додаткова вага добре збалансована, і, відверто кажучи, завдяки цьому Dualsense відчувається як продукт преміум-класу. Він виконаний в чорно-білому кольорі, який відповідає самій консолі.

Sony вирішила зберегти симетричний дизайн аналогового джойстика, який був характерною рисою їхніх контролерів з часів оригінальної Playstation, але змінилися самі кнопки. Тепер кнопки на лицьовій стороні імітують привида Каспера своєю прозорістю та розташовані далі, ніж кнопки на Dualshock 4, що робить їх менш хлюпаючими. D-pad зазнав тих самих змін. Мені подобаються ці нові кнопки, тому що ви чітко відчуваєте, коли ви їх активували. Це схоже на використання механічної клавіатури, але без гучних звуків клацання, через які ваші сусіди обурюються, а будь-хто, з ким ви живете, хоче вчинити вбивство.

Трохи незграбно кнопка PS розташована прямо над кнопкою вимкнення звуку, що призвело до купи лайки, оскільки я випадково натиснув не ту клавішу в 40-й довбаний раз за 5 хвилин. Ця кнопка вимкнення звуку пов’язана з тим, що контролер тепер має вбудований мікрофон, який увімкнено за замовчуванням, тож майте це на увазі, якщо не хочете розкрити глибоку та темну особисту інформацію під час багатокористувацького матчу. Якість мікрофона… нормальна. Це прийнятно, але якщо ви багато спілкуєтеся з людьми, ви захочете придбати гарнітуру.

Існує певне занепокоєння щодо звучання мікрофона та змін у політиці Sony, які дозволяють користувачам надсилати записи голосового чату, а також зміни політики вказують на те, що Sony та її партнери мають право використовувати ваше аудіо тощо для реклами та інших цілей без потреби у попередженні вас.

Тачпад також оновився, тепер він білий і навіть має приємну маленьку світлову смужку RGB, що проходить по краю. Ця фішка спрацювала. Я майже не використовував його, як і на PS4. Але він виглядає дещо точнішим, ніж попереднє покоління.

Що стосується світлової панелі, яка була на PS4, її було скорочено на Dualsense. Під цим виразом я маю на увазі, що вона зникла зовсім. Маленька смужка RGB навколо трекпада тепер є єдиним освітленням на контролері. Що це означає для ігор PS VR, ще належить з’ясувати, оскільки в мене більше немає пристрою PS VR, щоб перевірити його. Але я точно знаю, що втрата величезного факела PS4 робить ігри в темряві приємнішими.

На PS5 є копія Astro's Playroom, чарівного маленького платформера, який виступає як відзначення всього, що стосується Playstation, і як демонстрація можливостей нового контролера Dualsense. Тактильний зворотній зв’язок — це назва нової фішки, і він має на меті змусити вас відчути ігри, у які ви граєте. У роботі є справжнє бісове чаклунство, в основному це гуркіт контролера, але вдосконалений і набагато детальніший. Ви можете відчути кроки своїх персонажів або навіть ніжні краплі дощу, що падають з неба. Це неможливо адекватно описати, але Astro's Playroom використовує це з чудовим ефектом, дозволяючи вам відчути напрямок ворога, що тупотить, за допомогою вібрації на контролері. Ви навіть можете відчути свої власні кроки завдяки маленьким натисканням з обох боків контролера.

Користуватися адаптивними тригерами так само круто. По суті, розробники можуть запрограмувати опір у тригери, що ускладнить їх натискання. Повертаючись до ігрової кімнати Astro, ви можете витрачати монети на капсули, які потім розбиваєте, натиснувши правий курок. Приблизно на півдорозі під час тяги виникає навантаження опору, подібно до того, якби ви стиснули руку навколо консервної банки. Щоб зламати капсулу, вам потрібно дотиснути цей опір, доки він раптово не поступиться, знову ж таки, як розчавити банку кока-коли. Інший чудовий приклад: ви перетворюєтеся на пружину в Astro, і натискання на курок призводить до дедалі більшого опору вашому пальцю. У цих адаптивних тригерах є багато потенційних приголомшливих можливостей, і мені шкода, що я не мав нагоди зіграти в DiRT 5 або WRC 9, щоб побачити, якими крутими можуть бути гоночні ігри.

Відчуття при натисканні на тригери чудові, і при правильному використанні можуть принести багато додаткових вражень. Але велике питання полягає в тому, чи збираються розробники мультиплатформенних ігор справді використовувати весь потенціал Dualsense? Навіть «Людина-павук: Міллес Моралес» звело до мінімуму використання тактильних елементів і адаптивних тригерів, хоча я оцінив деякі тонкі штрихи, наприклад, як активація здібностей Майлза «Веном» посилає бряжчання на контролер.

Термін служби батареї, здається, не сильно змінився. Я отримував близько 8-12 годин, залежно від того, наскільки сильно гра використовувала тактильні сигнали та адаптивні тригери (обидва з яких можна вимкнути), а також від того, чи була у мене гарнітура, підключена до контролера. Тільки час покаже, наскільки добре внутрішній акумулятор витримає сотні зарядів.

 

 

 

Tempest Audio

 

 

 

White DualSense PS5

 

 

Хоча представникам маркетингу Sony хотілося б, щоб ви повірили, що їхня нова аудіосистема Tempest 3D абсолютно нова, це не так. 3D-аудіо існує вже давно, недавнім прикладом є Dolby Atmos. Це спроба Sony створити щось на кшталт Dolby Atmos, яке має на меті відтворювати неймовірний звук і точну спеціалізацію. По суті, Tempest застосовує ефекти до звуку в режимі реального часу, які намагаються змусити ваші вуха подумати, що звуки надходять з різних напрямків, а не лише зліва чи справа, як зазвичай у стерео. Найскладніше, що вуха у всіх різні, і це може заважати звуку. Щоб спробувати боротися з цим, є 5 попередніх налаштувань, які ви можете вибрати з цих 5 копій, сподіваючись, що ваші власні звукові клапани підійдуть до одного з цих 5.

Насправді використання 3D-аудіо є дещо складним. Спочатку вам потрібна пара стереонавушників, а потім ви повинні підключити їх через контролер або USB. Але це не гарантує, що він працюватиме належним чином, оскільки люди повідомляють, що не всі гарнітури однакові. Є багато прикладів, коли люди відчували приглушений звук, доки не вимкнули налаштування 3D. Ймовірно, це тому, що контролер PS5 не може забезпечити достатню потужність для кращих гарнітур, що призводить до низької гучності. І коли ви все це налаштували, вам все одно потрібно грати в гру, сумісну з 3D-аудіо.

Чи варто? Я думаю так. Я не можу порівняти його з чимось на кшталт Dolby Atmos, тому що я не настільки багатий, щоб дозволити собі таке налаштування, але я перевірив 3D-аудіо за допомогою Arctis Pro Wireless і HyperX Cloud. Аудіо, яке доносилося до моїх вух, було не тільки деталізованим, але й забезпечувало чудове позиційне звучання. Погойдуючись вулицями в Spider-Man, можна було зосередитися на звуку машини, що проїжджала знизу, і послухати, як вона рухається попереду, піді мною, позаду. У звуку також було багато діапазону, тож крик гудка перебивав усе інше, перш ніж зник, коли я рушив далі. Demon's Souls також може похвалитися дивовижним звуковим дизайном, який чудово використовує 3D-аудіо. Найкраще те, що Sony обіцяє, що Tempest буде зроблено сумісним із звуковими панелями, колонками та навіть телевізійними колонками в майбутньому.

 

 

 

Використання PS5

 

 

PS5 горизонтально

 

 

 

Що стосується Xbox, Microsoft вирішила зберегти той самий інтерфейс, що означає, що вся ваша м’язова пам’ять переноситься та лишається актуальною, що робить використання нових консолей більш зручним. Однак такий вибір дизайну означає, що ваша нова блискуча консоль не здається такою вже новою . Sony пішла іншим шляхом, суттєво змінивши інтерфейс, щоб він виглядав і відчувався зовсім інакше. В результаті PS5 стає більш особливою, крутою та новою, але це також призводить до деяких безглуздих моментів, коли м’язова пам’ять зрештою бореться з новим дизайном. В інтерфейсі є кілька чудових речей, але також є пара неприємних примх, про які ми поговоримо. Звичайно, це один із найскладніших аспектів PS5 для огляду, тому що хто знає, що Sony може повністю змінити в найближчі місяці та роки?

На головному екрані є трохи ДНК PS4, що нагадує крос-медійну панель. Усі ваші останні ігри вишикувано зліва направо, і коли ви виділяєте одну з них, зображення з гри займе більшу частину екрана, і навіть відтворюватиметься деяка музика з гри. Оберіть, наприклад, «Людина-павук: Майлз Моралес», і з динаміків пролунає ритм хіп-хопу. Прокручуючи вниз, ви можете переглянути параметри гри, як-от трофеї, новини тощо.

Ви також отримуєте доступ до нового магазину PSN з головного екрана, і завдяки новому SSD і тому факту, що магазин тепер вбудований в інтерфейс, а не виступає як окрема програма, він швидко вмикається. Магазин PS4 був неймовірно млявим, аж до того, що використання було інколи спражнім клопотом. Я наважувався на це лише тоді, коли хотів щось конкретне. Для порівняння, магазин PS5 завантажується майже миттєво, тож набагато простіше зайти та швидко переглянути останні розпродажі. Однак магазин не настільки детальний, оскільки єдиними категоріями є PS4, PS5 і PS VR. Також здається, що неможливо знайти розпродаж, який зараз має відбуватися в магазині. Сподіваюся, Sony працюватиме над конкретизацією магазину, щоб він відповідав PS4. Наразі достатньо бути набагато, набагато швидшим. 

У вас є всі ваші медіа та розваги на вкладці «Медіа», і тут є все, що ви можете собі уявити, від Amazon Prime до Spotify. Збожеволіти.

Натискання кнопки PS у грі викликає те, що Sony називає командним центром, хоча, на жаль, здається, що він не здатний запускати балістичні ракети, так що це відстій. По суті, це швидке меню від PS4, яке дозволяє швидко отримувати доступ до таких речей, як завантаження, сповіщення тощо. Пропонується пристойний ступінь налаштування, тому ви можете змінити певні речі, якщо хочете.

Центр керування також містить нову систему карток, яку Sony наполегливо просуває. Вони пропонуються з багатьма різними способами використання, як-от відстеження прогресу в певному квесті, навіть доходячи до того, щоб сказати вам, скільки часу може тривати місія. Граючи в Майлза Моралеса, я збирався вимкнути консоль, але в процесі я поглянув на карти і виявив, що наступна місія триватиме лише 5 хвилин, тож я залишився та виконав її. Картки також можна використовувати, щоб дозволити вам переходити безпосередньо до внутрішньоігрових завдань, минаючи головне меню гри та екрани-заставки. Ігрова кімната Astro добре використовує це, щоб ви заскочили та спробували перевершити час speedrun’а друга.

У системі Card є дуже крутий потенціал, але, як і нова функція Dualsense, вона значною мірою залежить від використання розробниками. Усе, що Assassin's Creed: Valhalla робить із картами, полягає в тому, щоб ви завершили всю сюжетну лінію та отримали трофеї. Це так. Так само існує нова довідкова система ігор, яку розробники можуть використовувати, щоб надавати підказки та навіть відео для своїх ігор, але скільки компаній справді турбуватимуться нею через рік чи два?

Напевно, те, що постійно мене вражало, це те, як ви вимикаєте PS5. Роки й роки м’язової пам’яті змушують мене утримувати кнопку PS, доки не з’явиться меню живлення, а потім вибирати режим відпочинку або вимкнення. Це елегантний і простий спосіб робити речі, але PS5 це повністю змінює. Замість цього затискання кнопки PS, перейдіть до налаштувань живлення та виберіть те, що хочете. Довге утримання кнопки повертає вас на головний екран…

Існують менші проблеми, на які, можливо, звернули увагу, коли Sony розробляла новий інтерфейс. Наприклад, ваш список друзів застряг у Game Base з дивною назвою, і щоб потрапити до них, вам також потрібно прокрутити останні вечірки. Говорячи про вечірки, неможливо побачити, хто в них бере участь, або чи взагалі хтось у них бере участь, що є дивним недоглядом.

Я також не прихильник того, як обробляють трофеї. Замість гарного, легкого списку трофеїв тепер вони з’являються великими плитками зліва направо, що ускладнює їх швидку перевірку.

Однією з основних переваг Xbox є його функція швидкого відновлення, яка дозволяє призупинити до п’яти різних ігор, між якими можна перемикатися майже миттєво. Уявіть собі, що ви граєте в гру для одного гравця, а потім відразу переходите до матчу для кількох гравців, а потім повертаєтеся до однокористувацької гри, коли закінчите грати з друзями. Це крута функція, і, на жаль, PS5 це не емулює. Однак є натяк, що це може бути, оскільки є меню Game Switch, коли ви натискаєте кнопку PS, яке дозволяє вибирати між трьома останніми іграми, у які ви грали.

Загалом, новий інтерфейс досить приємний. Більшість моїх проблем із цим просто зводиться до того, що я ще не звик до нього. Я впевнений, що через кілька місяців я не буду постійно бурмотіти собі під ніс, бо знову забув, де знайти свої скріншоти. Але є можливості для покращення в деяких сферах, і це очікується.

 

 

 

Зворотна сумісність

 

 

Меню PS5

 

 

 

Пояснення Sony про те, у що можна грати на PS5, було майже нечітким. На щастя, тепер усе з’ясовано, і ви можете грати майже в усі ігри для PS4 на PS5. Насправді, якщо у вас є підписка на PSN, Sony дарує вам купу чудових ігор, таких як God of War і Until Dawn, безкоштовно. На жаль, хоча нові консолі Xbox мають чудову зворотну сумісність аж до оригінальної Xbox, PS5 не дозволяє грати в ігри PS1, PS2 або PS3, хоча ви все ще можете використовувати Playstation Now для трансляції старіших ігор.

Фактичний досвід гри для PS4 на PS5 буде різним. Здебільшого, якщо розробник спеціально не оновлює гру, щоб використовувати апаратне забезпечення PS5, тоді гра здебільшого поводитиметься так само, як і на PS4. Якщо частота кадрів була обмежена 30 кадрами в секунду, то це те, що ви збираєтеся отримати, хоча це має бути набагато плавніше, оскільки необроблена потужність PS5 проштовхується через падіння частоти кадрів, як борець сумо, що проривається крізь натовп перед McDonalds. Якби гра мала розблоковану частоту кадрів або динамічну роздільну здатність, ви мали б побачити, що PS5 витягує трішки більше. Крім того, SSD зменшить час завантаження. Хлопці з Toms Guide, наприклад, виявили, що час завантаження таких ігор, як The Last of Us Part 2 і Star Wars: Battlefront 2, скоротився вдвічі, а God of War – на 13 секунд. Результати будуть різними,

Якщо розробник вирішить повернутися й оновити свою гру до PS5, саме тоді ви побачите певні результати. Ghost of Tsushimi, наприклад, було оновлено, щоб працювати з безглуздими плавними 60 FPS, що робить і без того чудову гру ще кращою. Подібним чином такі ігри, як God of War, отримали оновлення, що робить перспективу перегляду деяких старих ігор ще більш привабливою.

Тим часом багато ігор для PS4 отримують оновлення PS5 безкоштовно. Ubisoft чудово справляється з цим, тож якщо ви купите щось на зразок Watch Dogs: Legion для PS4 , ви зможете оновити її до кращої версії для PS5, коли отримаєте нову консоль. Однак майте на увазі, що це не обов’язкова вимога Sony, тому спосіб оновлення залежить від компанії. Просто подивіться на нещодавню катастрофу з Control, щоб побачити приклад того, як розробник вирішив не просто запропонувати пряме оновлення.

Одна помилка в усьому досвіді від PS4 до PS5, з якою люди стикалися, полягає в тому, що іноді PS5 завантажує обидві версії гри, займаючи дорогоцінний простір. Крім того, піктограму, яка позначає версію для PS5, легко сплутати з версією для PS4, тому було багато прикладів, коли люди випадково грали у версію Spider-Man: Miles Morales для PS4. На Xbox система Smart-Delivery враховує консоль, на якій ви граєте, і запропонує відповідну версію гри. PS5 цього не робить, і хоча це не є великою проблемою, це також дивний недолік дизайну. Звичайно, добре мати можливість грати у версію PS4, хоча я не можу придумати багато причин, чому б ви це зробили, але, на мій погляд, за замовчуванням має бути версія PS5.

Тож, зрештою, зворотна сумісність на PS4 досить надійна, хоча вона не збігається з Xbox, де повернутися до старих ігор легко порівняно з системою Dumb Delivery на PS5.

 

 

 

Стартовий вміст

 

 

White Corner PS5

 

 

 

Що таке нова консоль без блискучих нових ігор, у які можна пограти на ній? Ось де все ускладнюється, тому що багато людей люблять лінійку ігор, тоді як я трохи більш вимогливий. Це пов’язано з тим, що існує лише дві ексклюзивні ігри для Playstation 5, решта також доступна для PS4. Astro's Playroom (яка безкоштовна) і Demon's Souls — це єдині дві справжні ігри лише для PS5: одна з них безкоштовна, а інша фактично є ремейком гри для PS3.

Тим не менш, Demon's Souls — це графічна електростанція, яка чудово демонструє апаратне забезпечення, тоді як Astro's Playroom — це милий, веселий платформер, у який напрочуд весело грати. Крім того, є Spider-Man: Miles Morales, Sackboy's Big Adventure та Bugsnax, усі вони пропонують кардинально різні стилі гри. Майлз Моралес змінює формулу Людини-Павука на краще, Sackboy — це просто чудовий спосіб розслабитися завдяки графіці, яка виглядає так, ніби ви можете простягнути руку та доторкнутися до неї, а Bugsnax може бути найжахливішою грою в історії.

Я б сказав, що з точки зору чистих ігор, немає вагомих причин бігти та купувати PS5 прямо зараз, якщо тільки Demon's Souls не є для вас основним пріоритетом. Усе інше доступне на апаратному забезпеченні останнього покоління, і хоча PS5, безсумнівно, пропонує значно покращений досвід, можливо, варто трохи почекати, поки ми не почнемо бачити більше ексклюзивів для PS5, таких як Ratchet & Clank: Rift in Time, які можуть правильно використовувати технічні переваги PS5, які ховаються під блискучим вигнутим корпусом.

АЛЕ! І це велике АЛЕ, якщо ви стрибаєте в Playstation вперше, то це явно інший випадок. Підписавшись на Playstation Plus, ви отримуєте миттєвий доступ до Playstation Plus Collection, добірки найкращих ігор для PS4. За ціною 7 фунтів стерлінгів на місяць (і багато дешевих пропозицій щодо річної підписки) ви отримуєте такі ігри, як God of War, The Last of Us , Until Dawn, Ratchet & Clank і Days Gone . Для тих, хто перестрибує з Xbox або вперше починає грати на консолі, запропоновані 20 ігор — це підібрана досконала добірка, яка забезпечить сотні годин ігрового процесу.

 

 

 

Потенційні проблеми

 

 

Demon Souls PS5

 

 

 

Історично склалося так, що купувати консоль під час запуску чи близько до нього — це ризикована пропозиція, яку зазвичай називають синдромом раннього переходу. Є більша ймовірність того, що початкова консоль матиме великі проблеми, і PS5 не є винятком. Особисто я стикався з численними збоями, передній порт не заряджав контролер, дисковод обертав диск, незважаючи на те, що я не грав у гру, для якої призначено диск, гра просить повторно скопіювати її на дисковод і завантажувати.

Інші люди стикалися з набагато більшими проблемами. Є багато повідомлень про те, що в режимі відпочинку виникають проблеми з іграми для PS4 або навіть загалом, у деяких випадках уся консоль була заблокована, що змушувало людей скидати всі налаштування. Існують також проблеми із зовнішніми жорсткими дисками, такі як пошкодження диска, збої тощо. А в інших людей щойно траплялися десятки збоїв і кодів помилок (наразі всі проблеми виправлені, а платформа працює стабільно).

 

 

 

Висновки. Чи є PS5 хорошою консоллю?

 

 

 

Так. Однозначно.

Очевидно, що консоль — це розкіш, і вам її ніколи не життєво необхідно мати, але ми геймери. З огляду на все сказане, цьому новому поколінню консолей було трохи важко надати причини, чому вам слід оновитись саме зараз, а не просто чекати. Наразі здається, що більшість випусків буде спрямовано на машини останнього покоління, де вони все ще працюватимуть досить добре. До біса, у багатьох людей насправді немає телевізора 4K HDR, щоб отримати повну перевагу PS5, а з понад 100 мільйонами PS4 у дикій природі Sony буде божевільною, якщо відмовиться від підтримки своєї системи останнього покоління. .

Простіше кажучи, я не можу сказати вам, чи варто купувати PS5 прямо зараз (або щоразу, коли вона нарешті повернеться на склад), оскільки її вартість дуже суб’єктивна. Я справді вважаю, що це бісово чудова машина, яка працює напрочуд швидко та видає неймовірно чудову графіку. А контролер Dualsense зручний і вражаючий, коли тактильний зворотний зв’язок і адаптивні тригери використовуються на повну. Але ігор ще немає, тож я не думаю, що ви дуже втрачаєте, чекаючи або просто пропустивши перший запуск. На PS4 все ще є чудові ігри, і коли ви зробите стрибок, усі ці чудові ігри прийдуть із вами. Деякі з них навіть йтимуть краще .

Отже, так, PS5 — хороша консоль. Чудово, навіть. Це розбиває PS4 об землю поперек. І я не можу дочекатися, щоб побачити, що принесе майбутнє. Ви вирішуєте, чи це майбутнє, у яке ви хочете інвестувати зараз чи пізніше.