Хей, бро! 

Якщо ти зайшов на цю сторінку, отже прагнеш дізнатись, що ж на тебе чекає у разі, якщо ти захочеш відмовитися від товару чи повернути його. Одразу скажемо, що ми працюємо у суворій відповідності до Закону «Про захист прав споживачів». З повним текстом закону ти можеш ознайомитись за цією адресою.

 

Розділ 1 (основні положення) 

Ми знаємо, що кожен бро, хто оформив замовлення на нашому сайті, обізнаний у сфері своїх прав, що ми дуже цінуємо, проте мусимо виділити основні моменти (якщо прагнеш дізнатися про все простою мовою, дивись розділ 2) :

- Повернення товару належної якості можливе, якщо збережено його товарний вигляд (товар не повинен був бути у вжитку, на товарі повинні бути збережені всі бирки та ярлики, а також захисні плівки), споживчі властивості та документи, що підтверджують факт оплати та умови покупки. Продавець має право відмовити в прийомі товару при виявленні слідів експлуатації або повної комплектації придбаного товару.  

- Якщо у Вас виникла потреба в обміні або поверненні товару належної якості, придбаного у нас, зв'яжіться з нами по телефону гарячої лінії.

- Вимоги до товару належної якості, представленого для повернення або обміну:

    - Товар не повинен мати слідів експлуатації, повинні бути збережені його упаковка, товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також усі отримані від продавця документи (чеки, гарантійний талон, інструкція з експлуатації); якщо до товару було додано подарунок, він повинен бути переданий разом з товаром, при цьому подарунок також не повинен мати слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабричне (рідне) упакування;

    - Не підлягають обміну та поверненню товари належної якості, якщо вони можуть бути використані виключно покупцем, що його набуває: предмети санітарії та гігієни (включаючи електробритви, електричні зубні щітки, масажери тощо), контактуючі з їжею полімерні вироби, товари побутової хімії, товари в одноразовий упаковці та ін.

- Обмінювати придбаний товар належної якості Ви можете на аналогічний товар тієї ж вартості або на іншу модель, доплативши різницю в ціні.

- У разі обміну чи повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець оплачує транспортні послуги.

- Повернення замовного товару, який переміщувався безпосередньо під замовлення покупця, не здійснюється.

 

Розділ 2 (для тих, хто не любить мову бюрократії)

- Якщо ти замовив доставку через червоних чоловічків з Нової Пошти, звичайно, ти можеш поставити відмову від отримання в будь-який час, проте ми ж бро, чи не так? Будь справжнім бро, покажи, що ти цінуєш наші старання та оплати вартість доставки, ми зрозуміємо твою позицію та будемо раді бачити твої замовлення знову, коли ти остаточно визначишся з вибором.

- Якщо ж ти вже отримав своє замовлення та зрозумів, що "щось не твоє", зверни увагу, що в Законі є пункт про збереження товарного вигляду та кілька окремих пунктів, що стосуються електроніки. Відповідно до нього, наприклад, якщо ти помайнив на своїй новій відясі трішки ETH та вирішив, що не така то вже й прибуткова справа, або встановив на ноут вінду, пограв кілька днів і зрозумів, що кольори не такі насичені, як би тобі того хотілось, вибач, ми не зможемо оформити повернення, оскільки такі товари вже рахуються товарами, що були у використанні, їх заводські пломби були розірвані та на програмному рівні можна відслідкувати ще багато речей, які підтверджують експлуатацію електроніки.

- Якщо ж всі умови, що вказані в Законі, були дотримані і ти хочеш оформити повернення або обмін, сміливо набирай наших офісних супергероїв, вони підкажуть, що й до чого. 

- Прийшов додому і зрозумів, що хотів би замість 512 ГБ 1ТБ? Ти можеш обміняти свою позицію на аналогічну, або ж докинути трішки кешу та отримати більш прокачану версію (знову ж таки, якщо дотримані умови обміну).

 

В будь-якому випадку, ми завжди дотримуємось законів (посилання на них шукай в першому абзаці), тому в разі виникнення спірних питань ми керуємось лише ними. 

 

Офісні бро завжди на зв'язку в робочий час, тому якщо ти бажаєш завести friendly talk щодо обміну чи повернення, ось наші контакти:

Email: r2p.com.ua@gmail.com (можеш писати в будь-який час)

Телефон: + 38 (063) 433-43-40 та +38 (068) 433-43-40 (з 10 по 19 в будні, або ж з 11 по 17 в вихідні)